Jag har väntat på ett regn

Jag var ute och joggade med larsw i öronen. Vi väntade på ett regn. Det kom. Det var vackert.

Rannsaka och Bekänn.


Jag såg det preliminära schemat för det nya läsåret idag. BARA FÖR ATT JAG VALT TILL ENSEMBLE SÅ SLUTAR JAG KL. 17.00 PÅ ONSDAGAR!
Det var min första tanke det.
Sen insåg att tack vare att jag valt ensemble kommer jag att få TRE, tidvis FYRA (och tidvis en till kl.11), sovmorgonar! :) Jag kände mig ganska nöjd med det. Jag är verkligen ingen morgonmänniska.
Stämmer det att vi ska byta studiehandledare också.. så vet jag inte vad jag tar mig till! Men det vågar jag inte tro på! (men just in case: HE HAD IT COMING! *evil laugh*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0