catch up

Träffade moster sjukgymnasten tidigare i veckan. Hon sa
att jag förmodligen inte skulle kunna träna på ytterligare
6-8 veckor. Det var ju jävligt kul att höra!
Men vem bryr sig egentligen om vad hon säger.


Är det konstigt att ha interna grejer med sig själv?
Me, myself and I har börjat med ett nytt uttryck.
som en fisk
Tror inte någon annan har fattat det än.



Jag hade kul igår. Jag vet att jag var pessimistisk och klagade 
mycket. under både soundcheck o rep. men jag hade det i
slutändan faktiskt kul. Gud vet varför. Jag vet inte. Tyckte synd
om alla som råkade ut för min rastlöshet. Men det fick de tåla.
Det var ju inte mitt fel.


Jag vet att jag är konstig. Men jag vet även
att det inte är jag som tar priset.
:)



Ey! A quote:
(som måste skrivas ner innan det glöms bort, för det är alldeles för vackert för att få glömmas!)

Han vidrörde henne med sina händer, sin välsignade händer, och hon blev varm och skulle aldrig frysa mer.
---


Ettrig.
-


Läste ett horoskop för väduren idag.
Sex & Kärlek: Det är upplagt för passionerade kärleksaffärer de här veckorna. Känslorna hettar lätt till på alla sätt. Det kan bli en hel del småkonflikter också.
Karriär & Pengar: Du har svårt att vara rak och tydlig på jobbet. I stället snurrar du snabbt in dig i artiga fraser som till sist ekar ganska tomma.

Jag instämmer. Det gick dåligt igår.
Det gick mycket sämre än det borde gjort,
men det var bara att fortsätta le och låtsats
som att allt var som det skulle.
Det gick dåligt igår.Men jag hade ändå kul.




afewdays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0