hahahah

hahahah, Hanna o jag kontrar varandra i situps o armhävningar just nu >.< bra sätt att börja en ny dag på xD riktigt kul! xD fast nu anklagar hon mig för att fuska.. :\ fast det löste jag genom att hota med webcam ;D *asg*
OH NO! Nu säger hon rygglyft :S WOOOAH! :S hon börjar.. >.< shit, nu måste jag ju också göra denna bravad, eller vad man nu ska kalla det >.< menmen, Julia, du har verkligen äckligt svag rygg, även om den är den lättaste del du får solbränna på, så måste du verkligen träna upp ryggen! :S uuuuuh!
Avklarat! thank god I say! >.< äckligt vad svag man är i ryggen >.<   >.<   >.<
jaja, ska väla göra några till (asså antagligen situps eller armhävningar då xD) kanske.. sen stretcha ut allt lite.. kan ju inte sumpa chansen man fick från massagen med Anni idag xD hahaha :D men men.. ska sluta skriva här nu.. kanske skriver imorn.. men jag borde verkligen ägna morgondagen åt att spela o spela o spela o sjunga o sjunga o spela o bla o bla o bla o BLAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHA xD
Vad duktigta vi var :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback