jahapp..

dags o skriva ngt här igen kanske.. :P
det blev inte när jag tyckte det skulle bli, för de som undrar över den följetongen, men det blev igår per telefon.. :p :$ vad pinsamt det kändes helt plötsligt >.<
byt ämne!
ehm.. ja.. *-) det blev Helena Paparizou som vi ska spela med på fallens dagar tydligen.. :p yeahyeah, att få med på meritlistan att ha spelat med en Eurovision Song Contest -vinnare är väl alltid ngt :P men meritlistan verkar bara bli längre o längre >.<
ehm.. ja på tisdag är det övning hela dagen in för "Soundtracks"-konserten på hebeteatern, välkomna dit allihopa den 5 eller 7 juni kl 19.00. det ska bli dötrist, typ ca 23 nummer eller vad är det? >.< vi som inte sjunger solo (alla i åttan >.<) sjunger några oo:n och aa:n, sen är det inte mkt mer för oss :p najsigt.
sen på tisdag är det nationaldagen.. 10.30 (?) är det övning med symfonin på vanlig plats.. sen kl 12 är det ledigt fram till 14.00 (13.30? jag vene >.<) då ska man befinna sig på hojumstunet eller, vid dåligt väder, älvhögsborg. då soundcheckar vi o så tror jag.. fram till ngngång >.< antar att Jessica Andersson är med och soundcheckar då eller? ;S She better be! sen drar det väla igång 18.30, 19.00, 17.30? asch, jag har verkligen ingen aning om tiderna, men jag har nog en lapp ngnstans.. :P hahah. just det! angående Jessica Andersson, she better sjunga Evighet nu, man tyckte ju att det kändes lite dumt att Hon skulle göra det först, men sen accepterade alla det, då kan hon ju inte bara börja tveka själv på om hon ska göra det! >.< Nä, kom igen nu Jessica, vi hejar på dig, det kommer att gå så fiiinfint så! :)
japp.. sen kommer onsdagen va? då ere "Soundtracks"-konsert för skolan.. hemliggästartist kommer att sjunga en låt :D och jag tycker den människan är så grymt bra och cool o underbar o.. ALLT! :D det kommer bli GRYMT KUL!!! (tycker/hoppas jag då.. :$)
det är på förmiddagen då. :) sen på eftermiddagen är alla skolor i thn inbjudna, men de (lärarna/rektorerna, wtf, jag kan ju inget >.<) ska typ svara till mr mikael om de är intresserade av att se konserten eller inte.. så det Kanske blir en konsert då..
sen ere ju en på kvällen då.. :P och ngngång under dagen så kommer anette och "parisgänget" ska då ta lite,erhm, vackra kort till alla storslagna konserter de ska ge i juni och augusti eller vad det nu blir >.< :p
sen kommer då TORSDAGEN! :D det ska bli sååå GÖTT att få sommarlov! nejnej, men vänta nu, jag ska inte gå händelserna i förväg; Först är det städning hela dagen och *host* ja.. ngt mer.. :p sensenSEEEN är det Skolavslutning kl 19 (? :s) och SEN ÄR DET SOMMARLOV!!! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback