Ljungberg i mitt hjärta <3

Herregud vilken äckligt hemsk match det var igår! >.< jag skrek på dom hela tiden, allt de skulle förbättra o typ satt o önskade att Paraguay inte skulle vara så jävla på rätt ställen hela tiden. Zlatan och Allbäcks nästan frichanser gjorde mig ju inte mindre frustrerad heller >.< GAAAaaH jag tror aldrig jag varit så FRUSTRERAD! de svenska spelarna var ju låååångsamma med att försöka dyka upp dit bollen kom/passades >.<


jaja men sen fick jag ju istället skrika med Ljungberg o de andra spelarna, och, Of Course, alla svenska fansen! :) MÅLET KOM! det är det enda som spelar någon roll just nu! :D 
 

Ljungberg :)

Ljungberg i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: hanna

weeeej :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback