just det!..

...namnet areyoulistening har ingenting med att göra med hur mkt ni lyssnar på mig.. eller >.< iofs så undrar jag hur mkt folk egentligen kommer att lyssna på det jag har att skriva, men det var inte själva GRUNDTANKEN! >.<
vad är tanken då? >.< jo, det finns en del ovärderliga låtar för mig och två av dom råkar innehålla den smarta, genomtänka och väldigt jag-iga textraden "Are You Listening!?"
Den representerar mig helt otroligt bra, på det mest mysko sättet you could imagine. it's was just wonderful att hitta ngt sådant för min del :) så jag använder mig av det på många ställen nu :P
maha, intressant för er att veta detta eller vad? xD

Kommentarer
Postat av: Tove

bra att du har kommit igång x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback