WOOAAAAAAH!

WOOOAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!
JAG HADE FÅTT SVAR FRÅN TIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOAAH!WOAAAH!WOAAAH!WOAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
OMG! fyfan. jag hade verkligen aldrig trott det :D isåfall hade jag ju inte skrivit det konstiga flumm-meddelandet till honom som jag gjorde*, då hade jag ju försökt vara lite mer, eh, begriplig! xD


*saker som skrivs av mig mitt i natten är nästan alltid obegripliga

(varför skickade jag ens ngt till honom då? även om jag inte trodde att han skulle svara. varför ens chansa på att han inte läser det otroligt flummiga, svammliga, weirda, obegripliga meddelandet du provar skicka till honom? x) JAG SKÄMS (NÄSTAN)! xD Damn. >.< x))



åh gud vad jag känner mig löjligt som skriver "woah" här hela tiden nu.. det är bara sånt jag gör när jag överdriver.. överdriver medvetet för att skoja alltså! x) men.. allting är inte lätt nu, så.. det kanske är mitt sätt att lätta på trycket lite. försöka komma upp i ngn sorts extas för att slippa tänka på allt annat runt omkring. hahaha, julia - nattfilosofen x) I'm riddiculus, I know . and I will keep being what I am, cause even if I'm not complete, I'm still completely me.
x) jag är helt makalös, jag bara säger en massa goofy saker hela tiden, jag får ge upp det här med att försöka skriva i bloggen på nätterna x)

Anyway, life goes on.. at least for a couple more seconds (..gaah! it's like a desease, help me quit, please! >.< det liksom bara kommer ur mig) Jag tänker inte försöka avsluta det här mer, utan det blir bara ett: Bye. Ciao! (hahah, olives och min: "Wherever you are; Ciao!")
 >.<
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback